Heart It

åskar

2011-08-27 @ 09:46:26
Hej hopp!
Jag tänkte jag skulle skriva ett snabbt inlägg med vad jag gör + outfit, jag har dratt ur datan så den e ej på laddning så det förhoppningsvis inte slår ner i här. och ja det åskar faktiskt rätt mycket.. om jag ska vara ärlig rätt så lite just nu verkar som det bara var 2 höööga smällar.. Hm.. jaja nu har man dratt ut allt och då kan de lika väl vara så ett tag då.. Men ja jag har egentligen inte gjort särskilt mycke nu på morgonen mer än att ta på mig kläder så ja inte särskilt mycke . Men ja ni ska få min outfit här för min syrra tjatar på mig att vi ska spela något spel nu medans det åskar.. och såklart har väll inte syskon nått tålamod så nu så ska jag spela med henne. Vi hörs!
OUTFIT:
Ja också den gråa himmeln innan den öppnade sig :
Inte farligt jätte grå men den blv gråare senare och det kunde jag ej ta kort på för då hade det börjat regna.. :P
Men vad tycker ni om åska?
- KUL!
-inte kul alls!
-tråkigt,jag kan ju inte titta på tv..
-läskigt
Ja om ni har något annat svar är det bara att skriva det istället ;)

KOMMENTERA
Postat av: Yohanna ♡

Snygga byxor! :)



SV: Tack för din gissning i Dagens Gåta. Rätt svar kommer upp inom kort. :)

2011-08-27 @ 10:42:33
URL: http://fireflybaby.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0