Heart It

behöver inte hjälp!

2011-08-27 @ 14:06:25
Till en läsare:
Jag behöver inte hjälp på något vis, jag tycker att mina kläder är fina och visst du kanske itne tycker det och då får du hålla det för dig själv. Jag kan tycka andras kläder kanske inte är världens finaste men jag går ju inte och säger det rajt till den eller skriver via internet! Det var faktiskt taskigt gjort och som du kanske märker så tar jag bort dumma kommentarer kan till och med polisanmäla om det är så.. För jag har din IP-adress, du e aldrig helt anonym!
Så om du inte gillar det jag gör så behöver du inte direkt läsa denna bloggen! Du kan ju lika väl gå till någon annans blogg. Men en sak är säker, man skriver INTE taskiga saker till andra!
Och jag kanske inte e jätte bra på att måla mina naglar men jag bryr mig inte! jag tränar ju varje gång jag gör det!

KOMMENTERA
Postat av: Sara

Usch, jag förstår precis vad du menar! Varför ska det finnas så många som kommenterar elaka saker, det känns ju bara så onödigt...:/ Det är ju liksom ingen skillnad vad man gör, det finns alltid någon som tycker att den kan/är "bättre".. Så man får helt enkelt strunta i alla dumma människor som kommenterar dumt!:)

2011-08-28 @ 14:15:15
URL: http://saraomalin.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0