Heart It

Design!

2011-08-14 @ 21:37:58
Hej hopp !
Asså jag vill verkligen kunna göra design men förmodligen så får jag nöjja mig med det här.. Jag kan ingenting om detta och det verkar som om ignen tänker hjälpa mig :/ Min blogg är egentligen den HÄR. Men jag är inte riktigt nöjd med den för man kan bara ha 500 inlägg och man kan bara ha 1000 träffar per vecka och man kan bara ha 50 kommentarer per inlägg.. :/ och jag gillar INTE det ! så nu tänker jag nog gå tillbaka till blogg.se och se om jag någonsin kommer få hjälp med designen :) Men jag har fortfarande kvar den andra bloggen men kommer ej att uppdatera den bloggen. Kanske flyttar jag över till den igen men det får man se senare ;) Nu så ska jag föra över alla saker jag gör på den boggen hit. Alltså så ska Dagens Låt, veckans blogg komma hit. Tyvärr kommer inte dagens ritande sak hit för jag har ingen lust att rita varje dag. Men kanske kommer något nytt :) Så nu ska jag länka från min blogg till denna så alla vet att jag har bytat blogg :)
Men vi hörs! <333

KOMMENTERA
Postat av: Klara

jag kan hjälpa dig med dagens ritade sak om du vill?

2011-08-15 @ 10:33:45
Postat av: Anonym

det finns ett gratis program som heter Gimp och liknar photoshop rätt mycket

2011-08-15 @ 16:51:54



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0