Heart It

duschad

2011-08-19 @ 16:17:46
Hej hopp ! Igen
Men jag tänkte jag skulle säga grattis alla Magnus"ar" på namnsdagen idag ! :D Min käraste pappa! <3
Men ja nu har jag duschat och sitter och lyssnar på California King Bed-Rihanna. Älskar verkligen den låten! :D
Men ja som sagt så ska jag till torp imorn ! :D Ska bli riktigt kul :) Jag har inte så värst mycket pengar däremot men jag klarar mig säkert jag har ju lite rabatt grejer på hm i alla fall :D Men jag undrar vad jag kan hitta för något :) Jag skulle vilja ha nya jeans och kanske någon tröja. Vi får väll se vad jag kommer hem med :)
nu får ni en liten bild på mig just nu innan jag drar till alla andras bloggar! :
Snygg ! Jag vet..

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0