Heart It

God Natt kära ni!

2011-08-21 @ 21:57:21
Jag måste bara berätta att jag är itne säker på om jag hinner att blogga in skolan i morron så ni få stå ut utan mej, ne skojja bara klart ni gör.. Men jag kommer däremot förmodligen att blogga när jag kommer hem eller så gör jag så att jag fixar ett tidsinställt inlägg .. Ne tyvärr orkar jag inte.. Jag var uppe klockan åtta idag.. vet itne varför och sen så bestämde vi oss för att åka till torp,igen. Och ja och då blir man väääldigt trött!
Men ja vi får ses när vi ses! :)
Natti Natti kära ni! <3

KOMMENTERA
Postat av: rosann

hej!:)

nu är vinnarna för veckans blogg uppe på bloggen så du kan gå å titta om du vunnit!!:)

öm du inte gjort de så kan du alltid va me i nästa tävling som kommer snarrt!!:D

massor av kramar rosann!<3

2011-08-21 @ 22:30:55
URL: http://rorroomatte.blogspot.com



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0