Heart It

Har inget bättre för mig..

2011-08-28 @ 12:19:52
1. är du kär? – Japp 
2. hur många msnkontakter har du? – 38
3. har du fimpat en cigg på nån annan? – Nej! jag röker INTE 
4. har du legat i sängen brevid en kille? – ja
5. Gillar du Trocadero? - ärre en dricka ?
6. har du blivit slagen allvarligt? – nepp
7. tar du droger? – Nej !!
9. har du pussat en tjej? - ne 
10. hatar du någon? – ehm ja
d11. älskar du någon? – ja 
12. har några av dina vänner svikit dig? – Mm 
13. har du djur? – Hos pappa, en kanin
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - aa 
15. hatar du dig själv? – Neee 
16. gillar du orange? - ja ibland ;) 
17. har du haft/har oskyddat sex? –nej 
18. har du nån sjukdom? – nej 
19. har du skämt ut dej för den du gillar? – ehm ja, hehe
20. har du en gris? – haha nej 
21. har du en plattång? – ja 
22. har du en bror? – ja, eller en bonusbror
23. har du sjukt bra humor? – Engligt mig själv ja:P 
24. är du brunett? –ja, eller egentligen blondin, men färgat håret brunt :) 
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? –nja, inte allt för länge, högst en halvtimma 
26. tycker du om hästar? - fina! 
28. har du skilda föräldrar? – a 
29. har du gått på simskola? - japp 
30. har du sagt bög till en kille? - ja
31. har du sagt fitta till en tjej? - nej 
32. har du fuskat? - Vem har inte gjort det minst en gång? 
33. har du en teve på ditt rum? – jaapp
34. har du ett Wii ? - japp 
35 har du MSN? – jopp 
36. har du en syster? –japp 1 "riktig" och 2 bonus 
37. har du bruna ögon? - nepp, blå 
38. gillar du att fota? - JAAAAAAAAAAA! 
39. har du sett dig själv brinna? – ehm? 
40. hjälper du dina vänner? – Klart! 
41. gillar du tacos? - nej 
42. tycker du att du är söt? - njae 
43. har du dansat? - klart jag har! 
44. har du spelat fotboll? - bara  på gympan i skolan 
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? – Japp 
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - nepp 
47. har du ätit sniglar? - nej! 
48. äger du en locktång? - nepp, men vill ha  
49. gillar du att tugga tuggummi? – aa 
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? – Ja 
51. gillar du kläder? – Ja! 
52. hatar du falska vänner? – asså om de är falska så e de inte mina vänner! men ja klart jag hatar! 
53. gillar du räkna matte? – a ibland 
54. älskar du någon nu? – Men har det inte varit redan ? Ja jag älskar någon! 
55: har du gråtit inför en vän? - aa 
56. kan du sjunga? – enligt mig: NEJ enligt ALLA andra (som hört) : JA 
57. har du sett nån dö? – nej. vill aldrig göra det! 
58. säger du vad du vill? - oftast 
59. är du lång? – 162 senast jag mätte mig 
60. vad är ditt namn? – Amanda Jönsson (Mandann)
61. kan du tala spanska? – Japp en del 
62. är du kortare än 1.60? - Nej :D 
63. älskar du sommaren? – jaa! Man kan fotografera så ofta min vill! 
64. älskar du vintern? - ibland, blir riktigt bra bilder i det ljuset :D (vet tänker bara på foto, mitt liv går ut på det) 
65. har du mer än 6 par skor? – ja 
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - ibland :) 
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - aa i skolan :D 
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - jag har tre par 
69. gillar du att städa? – ibland kan det bara avslappnande. men oftast, NEJ 
70. gillar du att sova länge? - aa :D 
71. har du vart med om en olycka? – ja 
72. är du förvirrad? –ehm ne 
73. har du mer än 6 par byxor? - ja! 
74. har du förlorat en vän? - aa 
75. gillar du att shoppa? – jaa! 
76. har du varit i paris? – Nepp 
77. gillar du ormar? - HATAR 
78. klarar du dej själv? -Ja? 
79. har du lagat mat? - japp 
80. är du klantig? – ne.. eller va fan säger jag ? klart! 
81. har du foppatoffler? –2 par 
82. har du mer än 20 låtar på din data? -JAA 
83. sminkar du dej innan skolan? – Ja alltid 
84. har du träffat en kändis? - aa :D 
85. har du mer än 7 par nagelack? - jag tror det :P 
86. har du busringt? - ne faktiskt inte 
87. har du skällt på din bror? – jag tror det :P 
88. har du en vän som skiter i dig? – nej 
89. har du velat göra saker men vågar inte? - absolut  
90. sover du med nått gosedjur? – nepp bara 3 par kuddar! 
91. har du åkt nånstans utan att du får?- ehm nej 
92. vill du bara bort ibland? – ja! 
93. har du tältat? - japp. mysigt! 
94. har du brännt dig? - mm 
95. har du lekt med levande ljus ? – nej, gillar inte varma saker :P ni ska bara veta! 
96. har du lekt anden i glaset? – nej, men vill! 
97. skäms du ibland? – aadå 
98. bor du i skåne? – nej 
99. gillar du hip hop/rap musik? -ibland 
100. är du på sista frågan nu? - eh nej ? 
101. är du singel? – japp 
102. har du åkt flygplan nån gång? – Nej
103. har du kul just nu? - nej inte alls 
104. är du blyg? – ja ibland :P
105. favorit färg ? - rosa och grön!
Bild: Mamma

KOMMENTERA
Postat av: Sara - F O T O

sv:Ohh tack vad glad jag blir :D

2011-08-28 @ 12:32:33
URL: http://saraelisabet.blogg.se/
Postat av: Tina

bloglovin byte? :)

2011-08-28 @ 12:44:53
URL: http://tinanj.blogg.se/
Postat av: Evah

Jättefin bild på dig :)

2011-08-28 @ 13:04:35
URL: http://Evaaaahs.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0