Heart It

Igen ?

2011-08-21 @ 09:57:46
Hej hopp !
idag så vaknade man klockan 8 :/ Men ja då kommer mamma in och frågar om vi ska ta en tur till torp.. igen ? tänkte jag .. Men ja visst det är väll klart jag kan hänga med jag vet ett par mysbyxer jag förmodligen vill ha... Så ja det blir torp igen fast denna gången med mamma och syrran ;) Men det skadar inte mej alls. Så klockan kvart i 12, tror jag det var, så tar vi bussen in till torp :D Men ja igår så orkade jag inte skriva alls jag var så himlans trött och hungrig och ont i huvudet.. Så det blev bara ett litet,litet inlägg jag hoppas det inte gör någonting! Men ja idag tror jag allt att det blir mer uppdatering i alla fall efter 5 för då kommer vi hem någon gång där.. :)
Men vi hörs kära ni! <3

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0