Heart It

Ja ni får stå ut :P

2011-08-24 @ 20:14:46
Hej hopp allesammans!!
Nu e det ju så här att jag går i skolan och det är därför det blir dålig uppdatering, men imorse bloggade jag faktiskt liiiite men ändå.
Ja jag kan ju i alla fall berätta om idag då :
Jo först och främst som alla andra dagar så gjorde jag mig i ordning. Men sen så gick jag till skolan och där så väntade jag på Klara.. Men hon kom aldrig :/ Så jag smsa och det visade sig att hon hade sovit för länge men som tur va för henne så fick vi inställt spanska. Så jag stod där och vänta. Sen så kom hon och då satt vi och pratade och så. Men ja va hade vi sen.. Ehm ... Jo just det vi hade So och Matte. På so'n så skrev vi av Daniels Pozer Point och sen direkt efter hade vi Matte, alltså precis efter inte en minut senare elr så i samma sal. Men där jobbade vi med såndära ja men gud va heter det... Ehm.. Ja jag kan i alla fall itne komma på det nu så jag för försöka förklara : Alltså typ när man skriver stora/lång tal med bokstäver och inte bokstäver till exempel : 335744, trettimiljonertrettifemtusensjuhundrafyrtiofyra. Ja jo så blir det då. ;) Men ja inte så intressant kanske. Vi hade lunch efter det och sen så hade vi slöjd, jag och Klara valde träslöjd och alla andra killar oxxå tror jag det var. Även Sofia valde träslöjd men bytade sen för jon tyckte det var för krongligt. Men ja sen efter det så hade vi svenska och där gjorde vi itne något speciellt och sen så hade vi elevensval och där har jag och Klara syslöjd. Vi gör en tubtopp båda två faktiskt, hennes är vit och min är röd med svarta prickar när den är klar kan ni få se den om jag kommer ihåg då :P Men ja sen så var skoldagen slut så jag och Klara gick hem hit och så spelade vi stress och sen så åt jag lite och sen så spelade vi hej knäckt! Och gud va kul vi hade :D Vi skrattade varje liten minut. Men ja efter det så spelade vi ännu mer och ännu mer. Men ja och sen så fick hon gå hem för att jag skulle hinna gå i duschen och platta håret. Så nu sitter jag här nyduschad, väntar på att håret ska torka någorlunda sen för jag väll blåsa det och sen så ska jag platta. Just nu sitter Klaras mamma, Mia här för att låna datan till något hon skulle göra.
Ja OJ! Nu märkte jag att det blev väldigt mycket skrevet. Så nu ska jag försöka hitta en bra bild ;)

Oj den här e gammal.. Men ja ni får ursäkta att det bara kommer gamla bilder, men det är så att jag inte tar så mycket bilder nu när jag går i skolan och plus att jag inte brukar ta så mycket kort när det regnar ute. :/
Men ja vi hörs ! :D
Jo jag märkte inte detta förrens en läsare skriver det : jo det ska ju såklart stå 3357442 och det blir treimiljonertrehundrafemtisjutusenfyrahundrafyrtiotvå.
Ursäkta felet!

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0