Heart It

juice

2011-08-31 @ 19:53:20
hej hopp alla juice älskar! och såklart alla andra oxxå :D
Nä konstigt konstigt.. men jag dricker juice och så hade jag inte så bra rubrik.
Men jag har idag i alla fall varit skolan såklart ;) Men vi gjorde ignet speciellt men var en rätt rolig dag faktiskt :) och jag är jävligt arg på att dragkedjan på den tuptoppen jag gör i elevens val (syslöjden) gick i sönder och jag måste ta låss den och sätta dit en ny dragkedja :/ inte världens roligaste :/ Men sånt e livet! såånt e livet ;) haha ne men ja jag e lite konstig just nu känner jag.
Men efter skolan i alla fall så var jag med Klaran såklart och vi var mest på datan och titta på tv för vi var sååå trötta ;) Men sen tränade vi lite på spanska läxan tills imorn ;) rätt lätt men det typ 2 av 20 ord jag ej kan :/ men tränar just nu :) Men nu så ska jag äta men ni ska få se en ny klänning från H&M :
Va tycker ni?

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0