Heart It

Klaran sover!

2011-08-17 @ 23:33:01
Hej hopp !
Ne asså Klaran sover inte riktigt som det står här över i rubriken det är mer att hon sover Över! :P Men jag tyckte det lät lite kul med att hon sover, ajja, bara min konstiga humor förmodligen :P Vi ligger just nu och chattar med varandra på msn för vi får ej prata för mamma ska sova hon ska upp tidigt imorn,hon jobbar :/ Men det funkar rätt sådär för vi glömmer bort oss heeela tiden :P men det får gå som det går :P Men innan vi nu kom hem så var vi ju och bada :D Eller jag bada för Klaran kan ju tyvärr inte för hon har ju "fel" på knät :/ Men det e ju så, man får ta det som det är, eller vad man nu säger :P Ja och det var faktiskt rätt härligt i vattnet faktiskt! :D Men ja sen blev vi väldigt hungriga på väge hem.. :/ Men vi gick så snabbt vi kunde, inte så jätte snabbt eftersom Klaran har kryckor men jag menar för mig gör det inget, vänta lite extra bara gör absolut INGENTING :P Men ja vi gick så snabbt vi kunde hem till Klaran och hämtade lite grejjer och sen så gick vi hem till mig, på vägen märkte vi att det var förmodligen världens finaste solnedgång, men tyvärr skulle vi inte hinna ner :/ man såg verkligen solstrålarna och det var så orange. Vi såg lite ljus över hustaken. Men när vi kom hem så packade jag upp badgrejjorna och sen så åt vi mat, mums va gott det var! :P Och sen så satt vi och pratade lite om allt möjligt med mamsen och sen så satt vi och tittade lite i boken om mig, eller asså typ en bok om mig från jag föddes till typ 7 års ålder.. Ah och sen så.. Eller ah nu så sitter vi här med varsin data ;)
Ja men nu har ni fått läsa en del så nu ska ni få se en bild jag är väldigt nöjd med ! :
inte omgjord bara satt in mitt namn!
Foto: Jag
Kamera : Mobilen ..
Men vi hörs kära ni! <3

KOMMENTERA
Postat av: Frida

Sjukt snygg bild. Va har du för mobil egentligen?

2011-08-19 @ 14:19:20
URL: http://rockabillygirl.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0