Heart It

kort faktiskt!

2011-08-26 @ 17:24:27
Ja som rubriken säger.. Jag har faktiskt tatt kort idag ! :) Ne men asså jag tänker ju så här att jag inte tar särskilt mycke kort nu för tiden.. Eftersom jag e upptagen med skolan. Men idag tog jag lite kort med mobilen :)
Ja idag har det ju som vanliget varit skola. Vi gjorde inget speciellt idag. Men när jag kom hem från skolan så åt jag lite sen så gick jag upp till mormor. Vi satt ute lite och så solade vi plus att jag satt så här i skuggan när det blev varmt (stor bebis) :
Knäpp ? Jo tack!
Haha nä men ni ska få lite fler bilder jag tog idag :
Oxxå fick det bli en liten mini glass på slutet :) Och nu så snart blir det

KOMMENTERA
Postat av: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

Du tar himla fina bilder! Det tycker jag att du ska veta, kram! ♥

2011-08-27 @ 01:56:18
URL: http://caydens.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0