Heart It

Målat naglarna precis

2011-08-27 @ 14:18:53
Hej hopp!
Nu så har jag precis målat naglarna igen, men blev inte det minsta nöjd så blir tyvärr ingen bild, eller jo ni kan få se hur hemskt det blev om ni vill :P
Men jag vill förresten ursäkta förra inlägget, gillar ej personer som beter sig illa så ja deras kommentarer kan jag ju säga att de syns inte på min blogg!
Men nu ska vi inte tjata om det.. Jo innan jag målade naglarna då så var jag på stan med mammis. Och där blev det köpt ett par nya gympa byxer och gympa tröja :) Kolla här:
Men ja sen så här kan ni få se mina hemska naglar då :
fail att jag till o med nudda ena nageln i mitt ena finger .. Haha
Ja i alla fall och ja nu har et ju börjar regna igen så det var väll rätt skönt att vi inte var längre nere på stan ;)
Åh! jag hoppas att det blir bra väder imorn så jag kan gå ut och fotografera! var så länge sedan nu :( Ja men det finns ju såklart en massa annan tid men ja då blir det ju ännu längre tid innan det ens dyker upp några bilder här på bloggen som INTE är gamla :P
Men jaja nu så ska jag väll titta runt på några andras bloggar och sen blir det att hjälpa mamma med maten kanske ;)
Vi höres!

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0