Heart It

Måste bara säga att hon e riktigt duktig!

2011-08-25 @ 11:28:00
Hej hopp jag är nog förmodligen i skolan just nu och har något tråkigt eller roligt ämne.. Men jag tänkte att jag skulle visa det här och därför fick det bli ett tidsinställt inlägg för att det ska bli något inlägg mer imorn än va det brukar bli :)
Så nu ska jag visa vem den dära hon är :
KLICKA HÄR OM NI VILL KOMMA TILL HENNES BLOGG!
Men eller så kan ni kolla på youtube på hur hon sminkar, här är en "sminkning" jag tycker riktigt mycket om :
Hej då!

KOMMENTERA
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Kika in i min blogg där du just nu får GRATIS frakt och grymma rabatter på in1.se där du kan köpa din egna jumpsuit :) Unikt erbjudande - endast hos mig!! (Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/2011/august/gratis-frakt-och-rabatt-pa-din-inone-passa.html)



Glöm inte bort mina tävlingar heller där du bland annat kan vinna en Ziperall och produkter ifrån Stockholmsgruppen Cosmetics. Kram

2011-08-25 @ 12:14:20
URL: http://flavoured.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0