Heart It

Någon?

2011-08-18 @ 13:47:57
Hej hopp !
Jag undrar om det kanske är någon som har låttips eller bloggtips eller filmtips? att dela med sig av till mig :)
Jag skulle vilja se en bra film, hitta en jätte bra låt och så klart titta på så mpnga bloggar som möjligt! :D
Fortfarande så sitter jag och Klara i sängen och njuter av ledigheten så länge den varar..
Men det är ju helt otroligt att vi börjar skolan på Måndag! Jag kan inte fatta att sommarlovet tog slut så himlans fort! Men jag kan säga att det har i alla fall varit ett bra sommarlov! Och förhoppningsvis blir det ett bra år i skolan med betyg och allt sånt där :) Men man får ju ta det som det kommer.. Man kan ju inte direkt skita i allt eller så utan skolan kan vara rolig och man gör den till det! Särskilt när man har alla de där bästa! Söta Klarannn ! :D Men nu så ska jag i alla fall grejjar lite med paint eller pizap eller någon annat. Ingen aning faktiskt..
Men en sak måste jag ändå säga innan jag går :
Igår kväll så satt jag och Klara upp till klockan 2 och löste korsord men i vanliga fall när det gäller tjejer hade de pratat om killar och annat sånt. Men jag och Klara är annurlunda! Och det är det som gör oss till de vi är! Mandann och Klarann :D
Vi ses <3

KOMMENTERA
Postat av: martina

sv: det har jag redan gjort ;)

2011-08-18 @ 14:04:30
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0