Heart It

The School!

2011-08-22 @ 15:23:00
Tjohooo!
Idag var det min första skoldag :D Äen alla andra på gullmarskolan då men sak samma.. Ja jo dennna dagen var super! :D Ja jo först så vaknade jag vid kvart i nio. och sen så gjorde jag mig i ordning och sen kom Klara och då satt vi och titta på MTV en stund. Och sen så gick vi till skolan! Ja när vi kom dit fick vi hissnyckel, eller Klara fick.. Men så åkte vi upp till A31 där vi skulle samlas. Och så lyssnade vi på en MASSA information. Och så fick vi skåp.
Jag fick över skåp!!! Och så hade vi lunch och sen så fick vi ännu mera information och böcker. Och så sen så la vi våra grejer i skåpet och sen fick vi ännu mera information och sen slutade vi !! :D Och nu så sitter jag och Klara och översätter namn på google translate.. :D så kul! Kinesiska låter kul. Men vi hörs senare eller imorn :)
Här får ni en sanbb bild från någon dag här innan :
Oredigerad bild..
Hej då ! <3

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0