Heart It

4 advent

2011-12-18 @ 13:36:29
Hej hopp!
Har nyss kommit hem från en sväng på Ica & Konsum.
Där innan så var jag + familj i kyrkan och firade 4 advent och såklart var jag där för konfan.
Men idag var det riktigt kallt ute! Jag trodde jag skulle frysa ihjäl, det var faktiskt - grader så nu kan väll ändå snön få komma, eller?
Vill verkligen ha den vita fina snön som gör det juligt!
Jag vill så gärna fotografera lite ideer jag har fått med snö. undra om det är snö hos pappa min...
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm
Nattvarden
Foto: Mamma
Modeller: Samuel,Elin,Jag, Joel
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0