Heart It

hej hej!

2011-12-17 @ 09:33:53
Ligger just nu i sängen och slappar mig. Kom och tänka på att "fotoutmaningen dag 7" får komma senare idag eftersom jag inte har någon dator uppe hos mormor. Men däremot kommer jag ej ihåg om jag gjorde ett tidsinställt men jag tror ej det, men vi får se. Det kommer i alla fall komma senare. Så idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, jag vill ha bra väder så man kan gå ut och ta några rolig, bra bilder. Har förstås inte tittat ut en men jag håller tummarna på att man får de ett rätt bra väder i alla fall :D Men vi hörs senare hoppas jag! Ps. Undra varför mobilinlägg alltid blir mycket kortare, det skulle kunna va för att jag inte kan lägga in bilder men ändå ;) Herrå!

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0