Heart It

Hemma idag med :(

2011-12-08 @ 08:52:43
God Morgon!
Blir tyvärr ingen skola för mig idag heller :( super tråkigt! Jag vill till skolan!
Plus att jag missar musiken där jag skulle sjunga med min grupp! Så min grupp har varken basist (Jokke är i Sälen) eller sångerska. Men jag hoppas det går bra för dem i alla fall! :)
Men igår gjorde jag lite småändringar på min blogg.. Kanske ser ni dom och kanske inte.. Jag har satt dit en snöflinga som muspekare,jag har satt dit en frågelåda (bara att fråga på om vad som helst!)
Sen så tror jag inte jag gjorde mycket mer däremot försökte jag få in en statestikräknare på bloggen men funkade inte :( Och så även klocka försökte jag få in men funkade inte det heller :( Så blev lite sur ...
Men detta har inte med bloggen och göra däremot.. men jag har skaffat Twitter! namn: @PhotooByMee
Så bara att följa! :)
nybörjare på det däremot så jag fattar inte så mycket.. men jag kommer väll på hur man gör efter ett tag i alla fall..
Sen så har jag även We♥It ,Där ni kan hitta mig vid namn : Mandan14
Så varsegod att titta in! Däremot fattar jag ingenting på We♥It men ajja. ;)
Jag älskar denna bild:
Tumblr_ltd8o9dfxq1qkdg02o1_500_large
Foto: We♥It

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0