Heart It

hjälp min röst!

2011-12-10 @ 09:37:12
Hej på er!
ni skulle hört min röst igår.. den va så hes och jag lät jätte konstigt (mer än vad jag brukar)
Oj va jobbigt det va asså. Och ett tag ville jag inte prata så jag skrev på mobilen och på en whiteboard ;)
Men nu fick jag precis höra mig röst, okay den mening lät väldigt konstigt men ajja, och jag kan ju säga att det va inte så stor skillnad från igår.. Jag hoppas verkligen det går över för jag låter knäpp!

Gamma bild ny redigering!
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm

KOMMENTERA
Postat av: Elvina

Tack så mycket! :)

2011-12-10 @ 10:49:22
URL: http://elvinahaider.blogg.se/
Postat av: n

blev samma här, har varit lite dålig i veckan,så fick bli lite lugn, med mys med pojkvännen och hans familj framför idol och så :)

2011-12-10 @ 12:00:17
URL: http://toobloondforyou.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0