Heart It

Jag vill ha SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

2011-12-08 @ 09:09:52
Asså är det bara jag som tycker att det är konstigt att det inte har kommit någon snö än när det ändå är -1.6 och december! Tänk om det inte kommer någon snä alls detta året? Då blir jag så arg! För jag vill så gärna fotografera snö jag har aldrig gjort det med min kamera för att jag hade inte den förra vintern.. Så jag har längtat så mycket tills nu i vinter så jag kan fotografera men det berkar ju inte komma någon snö så jag är så sur!
Och just nu håller jag på och tittar på snöbilder på we♥it..
Och här kommer än av dem:
6475049433_8a8eede25e_z_large
Foto: http://weheartit.com/entry/18981925

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0