Heart It

jullov nurrå!

2011-12-21 @ 16:44:25
Hej hej!
Dagen har varit super för min del!
Först och främst så hade vi spanska då spelade vi bingo och pratade. Sen hade vi so och då körde vi tidningsleken och en annan lek där man sitter på bänken och om man svarar fel så får man sätta sig på stolen, och då vann Klara en kokosboll!
Sen hade vi matte och då fick vi glass.
Därefter hade vi lunch och efter det gick vi till kronbergshallen och tittade på julavslutningen, där vi även fick reda på vilka som vann mattetävlingen och Elin blev 1:a!!! Grattis Elin! :)
Och efter det gick vi till en sal och så fick vi våra betyg och jag kan säga att mitt högsta betyg var C och lägsta E
så jag är glad!

Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm

Foto: Jag
Redigering: -
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0