Heart It

kusiner <3

2011-12-30 @ 20:50:46
Hej hopp!
har nyss lekt, spelat och pusslat med kusinerna :)
Plus att jag har lagt in ALLA mina kläder in till min nya garderob. Celine hjälpte även till :) så duktig hon är asså!
Hon vistte precis hur allt skulle vara och hon hjälpte mig att bära från gamla garderoben till den nya.
Och hm.. imorn är det ju nyår! ska bli kul med nytt år! fast kommer nog görasom jag alltid annars gör.. skriva 2011 fast det då är 2012. Kändes faktiskt konstigt att skriva det. Men nu ska jag ha lite fredagsmys med familjen :)
Så ha en bra kväll!
ha kul med ett tagentbord ;)
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm

Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0