Heart It

Matten=kul... FAKTISKT!

2011-12-16 @ 15:57:15
Hej!
Idag var varit en bra dag kan jag ju börja med att säga ;)
Vi hade sim först och det var super kul! Vi simmade 8 längder, det var inte det roliga, sen körde vi volleyboll! jag älskar det men är urusel på det... Hehe.. Men jag lyckas faktiskt få över några bollar ibland i alla fall ;)
Men vi efter det hade vi No och då hade vi No-Läxa och den gick sådär tror jag, vi skrev ner lite anteckningar och tittade på en film om blodet oxxå.
Men efter hade vi lunch, då åt vi sen spelade vi lite kort och pratade med resten av tjejerna i klassen om hur vi ska vara klädda på måndag! Kommer bli så jävla kul asså!
Men ja sen började svenska och vi fikade och pratade en massa och fick tillbaka en del saker, eftersom Annlena (hon stavas utan -) slutar nu till jul och detta var sista lektionen.
Efter hade vi Matte, var riktigt kul faktiskt! vi körde kluringar i grupper, jag var med Ardita,Jesper.S och Jokke. Vi vann inte, men vi hade kul och hade bäst sammarbete enligt oss själva! Det var i alla fall kul :)
Men så gick jag hem och nu har jag ej gjort så mycket..
En rätt gammal bild på mig..
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm
Foto: Jag
Modell: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0