Heart It

sista dagen

2011-12-21 @ 08:05:28
Hej på er! Idag är det sista dagen i skolan för mig :) ska bli skönt med lov faktisk. Mina kusiner kommer på fredag så vi kan fira jul ihop .. Det var länge sedan jag träffade de nu. De är så gulliga! Dyker säkert upp.någon bild på dem! Men jag tror ni redan har fått sätt Celine i några bilder jag redigerade inte för så långe sedan. Men Maxime vet jag inte riktigt.. Men ni ska allt få se de gulliga små kusinerna det kan jag lova... Ne lek nu borde jag nog gå till skolan börjar ju trots allt om typ 20 minuter så hej då!

KOMMENTERA
Postat av: aina [fotoblogg]

sv; Härligt! det är bara bra med mig också :)

2011-12-21 @ 11:21:48
URL: http://ainaphoto.blogg.se/
Postat av: aina [fotoblogg]

sv; jag vet inte, haha. Jag gjorde det bara för jag hade tråkigt xD

2011-12-21 @ 14:02:52
URL: http://ainaphoto.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0