Heart It

Vaken.. Hihi.. Nu blir det photoshop!

2011-12-28 @ 10:15:03
Hej hopp!
Har nyss vaknat och nu blir det att leka lite mer i photoshop så jag kan lära mig :)
Men så vi ses när jag har tid och så! :)

Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm
Foto: Jag
Modell: Matilda
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm

KOMMENTERA
Postat av: Zandras Nya Dagbok

Hej!:)

Satt just och kollade igenom lite gamla kommentarer, och hittade en icke godkänd.. Vet inte om du kommer ihåg det, men vi skrev om att göra ett länkbyte:) Har antagligen missat den! Men om du fortfarande är intresserad så gör jag gärna ett med dig:) .. Vi skrev även om att följa varandra på bloglovin, kommer du ihåg om vi gjorde ett bloglovinbyte?(a) Massa kramar Zandra

2011-12-28 @ 10:45:53
URL: http://zandrasnyadagbok.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0