Heart It

Vi var taggade!

2011-12-19 @ 17:44:15
Hej!
Jag är glad, Va kulig dag!
Dagen började med att jag gjorde mig i ordning lite och åt sen kom Klara och vi gick till Johanna, där var Ardita,Julia och Hue redan men Elin hade inte kommit än men hon kom strax efter oss. Så vi alla började sminka oss med en massa kajal och en massa annat smink! och så målade vi naglarna och tuperade håret och en massa sånt.
Sen sprang vi iväg till kronbergshallen och så där satt Roberto och det var lite kul för när vi kom fram till honom och la våra grejjer bredvid så titta han på oss med en rolig min! ;)
Men ja sen började vi med att spela och det var super kul alla matcher var super kuliga fast vi bara vann 2 av 6 så var vi taggade som fan, och hade kul och vi var ändå bäst! :)
Men jag orkar inte berätta allt som hände under matcherna och mellan matcherna så ni får nöja er så ;)
Men sen gick jag till mamma på hennes jobb och stanna där för jag orkade inte gå hem och så gick vi hem senare och så satte jag mig vid tvn än stund och så har jag varit här på datan en stund och ätit lite oxxå :)
Ps. jag ska få bild på oss imorgon av Julia så ni kanske få se den!

A picture of me
oto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0