Heart It

Bilen

2011-11-20 @ 14:24:31
Tjo hej!
Just nu sitter jag i bilen på väg till mamma igen.
men för typ 2 sekunder sedan så satt syrran och slog in mitt lösen till mobilen men hon kan inte så kom jag till att besvara frågan och jag kunde inte den så kan inte komma in på min mobil. Men pappa sa att jag skulle stänga av mobilen och hoppas på att själva rutan med lösenordet kunde komma upp igen och det funka så vilken jävla tur för Matilda(syrran) om det inte hade funkat hade hon fått betala en ny mobil!!!
Så jävla arg, jag sa precis innan att hon inte skulle sitta och slå in fel lösenord. så tröga är syskon!

Jag utan smink :P änvände mig att fönsterbrädan;)
Foto: jag
Redigering: Jag


KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0