Heart It

Buss klockan 07.20

2011-11-12 @ 15:42:18
Imorgon blir det att gå upp klockan typ 6.00 för en buss till brastad går klockan 7.20. Jag ska nämligen titta på syrrans höstrusk. Och det börjar klockan 8.00 och då fick det bli så tidigt.. kommer inte fatta att jag orkar att gå upp så tidigt men jag får väll sova i en kvart på bussen ;) Men sen så ska även lilla söta Klara med så jag blir ju i alla fall inte själv! :) Men efter höstrusket går det inte en buss förrens 1 och 30 min efter det slutar så vi får gå runt lite i Brastad ;) Kanske träffa man på några kompisar eller kanske ser jag några gamla bekanta från när jag bodde där :) Men ja nu ska jag fortsätta redigera vatten-bilderna och så kommer det nog upp lite bilder här, och ja så ses vi nästa gång!
Foto: Amanda (jag)

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0