Heart It

Hann inte..

2011-11-21 @ 21:00:28
Hej hopp!

Jag har inte alls haft tid att blogga idag. Eller jag hade nog haft tid att blogga medans Klara var här fast då hade jag liksom inte tid för då pratade jag ju med Klara ;)
Men och så kom vi båda på senare att just det vi har inte tid att skriva om Novellerna, som är tills på Onsdag, imorgon eftersom det är Konfa. Så hon gick hem och jag fick snabbt sätta mig vid datan och skriva om den och jag tycker själv att den blev rätt bra nu gäller det ju bara att våran lärare tycker det oxxå ;) Så nu har jag att på mig onepiecen och sitter och kollar igenom allt på nätet som jag inte alls haft tid med ;)
Men det är så jobbigt vi har 4 läxor till nästa vecka plus ett prov som jag inte fattar ett skit om! Och sen så har vi även ett hamprov tills v.50 och så har vi ju sv-läxan tills onsdag denna vecka.. Mycket sker nu innan man ska få betygen till jul..

Men nu ska jag sluta med mitt tjat och så ska ni få se någon bild jag bara hittade på datan.. eftersom jag ej har varit ute och tagit några nya.
gammal bild..
Foto: Jag

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0