Heart It

Hoppas ni förstår mig

2011-11-17 @ 08:46:12
Foto: Jag

God morgon!
Idag är jag hemma från skolan för jag mår inte alls bra :( Men jag är så sur! för jag vill ha musik och gympa!!! Men jag kan ju såklart inte göra något åt saken.

Ni har nog märkt att jag inte skrivit så mycket på det sistonde.
Det är för att jag har nästan ingen tid alls över.
Okay när jag är med Klara så kanske jag borde ha tid men då är det inte alltid man orkar eller något annat.
Men det är rätt mycket men skolan nu och annat som händer och då är et en del saker som måste fixas och så.
Men jag hoppas ni står ut. Jag har i alla fall alla läsare kvar :) dock har jag inte så många men jag sträver inte efter att ha så många jag vill bara ha läsare som gillar min blogg och kan ta och kommentera ett inlägg då och då  och det händer ju :) Jag hade inte haft tid annars att svara på alla kommentarer och sånt som skulle ta så mycket plats om man blev mer "känd" på bloggningen.
Jag hoppas ni förstår mig!

KOMMENTERA
Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

sv: tusen tack :D

så länge du inte tar bort mig från bloglovin efter några dagar så kan vi följa varandra :D

säg till när du har lagt till mig så lägger jag direkt till dig :D

kramis♥

2011-11-17 @ 11:03:58
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0