Heart It

New in!

2011-11-08 @ 20:38:25
Ursäkta att det ej är min egna bild men har ingen ork att ladda in från mobilen just nu..
Bildkälla

På tisdag nästa vecka är det så att det är tjejkväll med konfan.. men kanske så kan inte jag elr Klara gå för vi ska ju uppträda.. och vi har igen aning om vilken tid utan vi har fått reda på att det är v.46 (asså nästa vecka) och att det ör på tisdag.. Men nu är det så att det funkar inte alls med våra låtar så vi vet inte riktigt hur vi ska göra ... Men jag hoppas det löser sig.. i värsta fall får vi ta Love is all around (vi vill helst inte ha den eftersom det är den vi sjunger på musiken) eller så får det bli att vi uppträder i december istället... Ja men jag återkommer med hur det blir ;) Om det nu är någon som vill veta.. OM NI KOMMER FÅR NI INTE FILMA OCH LÄGGA UPP NÅGONSTANS!

KOMMENTERA
Postat av: HANNA

sv: skoj! :D

2011-11-09 @ 15:10:53
URL: http://hannalovisasol.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0