Heart It

prov i so :-(

2011-11-29 @ 08:02:38
Tjo hej allesammans! Nu sitter jag och bloggar från min telefon för jag orkar ej starta upp datan nu eftersom jag snart ska gå. Men idag gäller det! So provet kommer gå så bra! (jag var ironisk) men man för göra sitt bästa .. Jag satt trots allt och råplugga igår så ja om det kanske inte hjälper får jag typ damp! Men i alla fall hoppas fler är friska och att Klara är frisk för hon kände sig inte bra igår kväll. Så ja ingen aning om vem jag ska va med i skolan idag men det får lösa sig när jag kommer dit.. Jag brukar ju alltid vara med Hampus eller Elin när Klara e sjuk men ja blir nog inte så lätt och inte de har blivit friska.. Men ja först idag kommer vi ha klassråd och Pt, sen kommer vi ha engelska tror jag.. Och jag vet faktiskt inte om vi har något mer innan lunch men efter lunchen så har vi so sen spanska för.min del..

KOMMENTERA
Postat av: alicia

Hej! :)

Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg?;)

Länk: http://llican.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-p.html#comment

Kram <3

2011-11-29 @ 12:12:11
URL: http://llican.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0