Heart It

super kuligt!

2011-11-10 @ 21:38:10
Hej hopp!
Har varit på Café XP som jag skrev ett kort mobilinlägg förut. Men det blev så kort för att jag precis skulle gå till XP då. Men där var det i alla fall super kul! :) Oc´kay kanske ibland var det lite tråkigt när man inte visste vad man skulle göra men annars helt okay! Men Benjamin visade bilder och förklara en massa saker om när han och några fler var pi tanzania (stavning) Men intressant var det ;) Och så har jag spelat pingis med Johanna och Dala. Och ja så har vi spelat gitarr,piano och sjungt och så har vi spelat Alias! Super kuligt spel :) Och så ja en del mer men det blir så mycket att skrivaoch det orkar jag inte ;)
Gammal sommarbild :)
Foto: min syrra (därför är den sne)
Modell: Amanda (jag)

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0