Heart It

Te Amo!

2011-11-26 @ 15:00:17
Amor
Tu amor es como el aire que me gustaría poder ententer Realmente desto que podría
haber dos de nosotros
Los que hicieron fue
Simplemente un error
Mi corazón está roto,sino que
Se debe por completo
Si United sabe que yo siento por
Ti en este momento
No debemos vacklar un minuto
Si nada más, podemos seguir siendo amigos <3
Amor

Tu amor es como el aire que me gustaría poder ententer Realmente desto que podría
haber dos de nosotros
Los que hicieron fue
Simplemente un error
Mi corazón está roto,sino que
Se debe por completo
Si United sabe que yo siento por
Ti en este momento
No debemos vacklar un minuto
Si nada más, podemos seguir siendo amigos <3

Översättning:
Din kärlek är som luft för mig Jag
Önskar att du kunde förstå
Att jag verkligen önskar att det
Kunde bli vi två
De jag gjorde det var bara ett fel
Mitt hjärta är brustet men det borde vara helt
Om du känner som jag känner för dig i denna stund
Borde vi inte tveka en sekund
Du kan vara ärlig o säga vad du känner
Om inte annat kan vi ju va vänner <3

KOMMENTERA
Postat av: frida

sv: tack så mycket! detsamma! Jag mår bra, själv då?<3

2011-11-26 @ 15:13:19
URL: http://fibis.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0