Heart It

Tråkigt har jag!

2011-11-26 @ 14:54:17
Hej på er
Jag harlegat i min säng hela dagen och kan verkligen inte komma på något att göra, + att jag nästan inte har ork till att göra något. Men senare blir det nog lite bak, vet ej vad jag ska baka men det får vi se då ;) Men snart så ska vi ta fram lite advent saker! Tänk att det faktiskt är 1 advent imorn, ska till kyrkan på gudtjänst imorgon också! Kanske kul kanske alldeles för tråkigt om man är trött eftersom det är klockan 11.
Men va ska alla andra hitta på då ?


För exakt ett år sedan! jag vill ha snööööö! vart fan är snön?! Det är 1 advent imorn och det var fortfarande inte kommit en enda snöflinga!
Kommer ju inte bli en riktig vinter om ingen snö kommer! + att jag vill ta massa bilder!
Bild: Jag
Kamera: mobil, w595 sony ericsson

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0