Heart It

in the car right now

2011-10-09 @ 12:00:05
Hello everybody!
Nej nu är detta inte en engelsk blogg så nu så ska jag allt prata svenska ;) Men ja som det står i rubriken så sitter jag just nu i bilen på väg till Lysekil ska även titta på Matildas fotbollsträning ;) Så pappa kommer att stanna en stund och titta :) Men jag har märkt att vädret blir bara kallare och kallare.. Imorse var det frost i gräset och på bilarna tog lite kort på det gick nämligen ut i min mysiga lilla onepice ut på gården och tog lite kort men ush va kallt det var gick nästan in på direkten igen och Elin sa att det bara var 1.2 grader ute ;) Snart vinter ju! Ska bli kul att ta vinerkortmåste jag säga det är nog ett av mina favoriter även om jag aldrig har haft en redig systemkamera när det har varit vinter men jag har alltid tagit kort medmin lilla Olympus vatten täta kamera :) Men ja nu är vi i uddevalla och vi ska käka på mc donald's och så ska vi köpa handboll till syrran och några byxer eller var det nu va ;)
Men vi höres hörni! <3

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0