Heart It

Jävligt hemsk dag!

2011-10-21 @ 14:57:44
Hej på er!
Idag har det varit en hemsk dag måste jag säga.. Först hadevi ID som vanligt men sen så hade vi No och då blev det ett STORT chafs mellan våran lärare och en och jag menar stort... läraren började gråta och stack hem .. Så ja vi fick gå runt där i hel jävla timma! ne inte det.. mer typ 2 timmar.. Och de flesta kände lite skulkänslor fast det knappt hade gjort ngt... typ jag.. Men så ja klassen gick väll mest runt och så.. Vi pratade allihopa jag måste säga att det kändes hemskt! Men ja vi hade Sv efter detta och då kände våran lärare att det var något fel och alla satt liksom helt knäppt tysta och helt och hållet jag vet inte hur jag ska säga men alla var verkligen nere.. men vi försökte i alla fall jobba en del .. Kom ej så långt men så vi slutade sen så hade vi matte och det skulle vi ha med denna läraren men vi alla fick prata med rektorn istället så.. Vi har haft en jäävligt jobbig dag allesammans.. men ja så kan det väll gå ibland.. försöker pigga upp mig med en del saker jag ej nämner i bloggen men jag måste säga att jag e lite ledsen... Men ja nu ska jag ju inte låta det förstöra min helg.. så nu blir det att jag kllar runt lite på nätet övar lite på ett prov och tittar på tv..

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0