Heart It

mobilblogg-in the car

2011-10-07 @ 16:50:21
Hej hopp på er! Just nu sitter jag i bilen på väg till pappsen <3 och om ungefär en timma så är vi framme. Jag har den mesta.tiden suttit och lyssnat på musik. Men solen lyser ju en så länge så kanske blir en liten promenad sen eller så drar.vi väll till tonår. Om ni undrar vad tonår är så är det ett ställe där tonåringar kan hänga på kvällen på fredagar. Jag önskar att de startar ett sånt ställe i Lysekil också! Då skulle jag verkligen gå dit! Och jag önskar verkligen att det hade funnits gitarrer och pianon och mikrofon där! Bara jag som tycker det e riktigt jobbigt när man får en traktor framför sig på vägen det går såå segt!! Men det ser verkligen ut som att himlen ska öppna sig vilken sekund som helst! Men ja vi får höras när jag kommer fram eller när jag har tid! ;-) Ha det så bra min hjärtan!! <3

KOMMENTERA
Postat av: Nikki Rae

aaa nej :( krya pa dig<3 hur mar du idag?<3

2011-10-07 @ 17:55:53
URL: http://nikkirae.blogg.se/
Postat av: johanna

Vi har ju café XP i Lysekil! :D<3

2011-10-07 @ 19:04:43



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0