Heart It

Plugga,plugga hela dagen!

2011-10-27 @ 17:55:44
Hej på er!
idag på musiken så sjöng Klara i våran grupp oxxå.. Kul fast hon liksom överrösta mig men det e ordnat nu om hon nu ska sjunga medoss nästa gång med :) Det var kul i alla fall och den vi hade som pianist var lite trögfattad ;) Eller asså han hängde inte med och så.. Men våran riktiga pianist blev sjuk och mådde illa och så, så han fick åka hem.. Men jag annars hade vet varit en helt vanlig dag :)

Just nu sitter jag och övar på No-provet vi har tills imorn. har bestämt mig för att inte göra sv-provet imorn gör det v.26 istället.

KOMMENTERA
Postat av: Hue

Snygg header :)

2011-10-27 @ 20:41:31
URL: http://huesblogg.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0