Heart It

seriös? NEJ!

2011-10-20 @ 19:14:56
Hej hopp!
Just nu sitter jag i min säng och väntar på att Klaran ska logga in på skype så vi kan skypa :) Men annars så gör jag inte så mycket.
Men idag :
Först hade vi engelska och då så jobbade jag och Klara i våra arbetsböcker men sen hade vi spanska och då hade vi läxförhör och jag hade rätt på alla förutom en där jag hade satt ett a ist för ett e :/ Men sen så körde vi glosleken. Och senare efter spanskan så hade vi svenska och då gick vi i genom lite frågor och sånt. Sen så hade vi lunch och då åt jag och Klara och sen så gick vi till gympan och bytte om och så körde vi volleyboll, och det e något jag tycker riktigt mycket om måste jag säga! men först körde vi tjejer mot tjejer och killar mot killar men sen fårgade jag och om vi inte kunde köra blandade lag och då var det några som höll med och så gjorde vi det.. Men mitt lag var inte så bra.. :P jo det kanske det va men det gick i alla fall inte säkilt bra men jag kunde inte ta bollen en ända gång så det var inte mitt fel! ;) Men sen så hade vi i alla fall matte och då jobbade vi i boken och så fick vi våra omdömmen och jag hade E eller högre så inget F i alla fall :) Men sen så hade vi musik och jag trodde det skulle bli kul men det var en i min grupp som bara fjantade sig hela tiden fast sen så gick det väll rätt bra fast när jag sjöng hördes det inget för jag fick inte ha mick o jag kunde inte överösta alla som spelade, liksom trummor,2 gitarrer och en bas och en pianist..  Det var ju inte så jävla enkelt att få min röst att höras men så nästa gång hoppas ja jag får sjunga i mick ist.. Men ja sen så gick jag och Klara hem hit och vi har övat lite på låtarna och så har vi pratat och ett tag bytte vi ut alla A:n mot O:n och alla O:n mot A:n så det läst rätt kul :) men ja sen så har vi inte gjort så mycket mer och för ett tqag sedan så gick hon hem och nu sitter jag och smsar lite och så :)

oredigerad gammal bild...

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0