Heart It

Ställ om klockan allesammans!

2011-10-30 @ 14:01:37
hej på er!
Inatt sov käraste Klara här! :) Så vi satt länge och prata inatt till klockan ungeför halv 2 tror jag ;) Men ja så när vi vaknade idag så kom vi på att vi skulle ställe om klockorna till vintertid alltså en timma tillbaka.. ;) Och jag som var glad att jag vaknade halv tio men så var den bara halv nio ;) Men ja egentligen så var den ju halv tio ;P
Men ja och nu förtillfället har jag även en annan telefon för jag ville inte ha min nya mobil med mig till konfalägret som jag åker på imorn ifall det händer något och så ;) Så jag har denna telefon (bild tagen från google)
Är min gamla tele ;) Men ska allt se till att ta lite bilder ändå men då kommer ni ju märka vilken skillnad det är på denna mobils kamera och min xperia arc ;) Såg förut att det var väääldigt stor skillnad men jag kommer kanske att blogga via telefonen någongång om jag har tid annars får ni klara er utan mig tills på torsdag för då kommer jag hem ;)

Men just nu sitter jag och redigerar lite höstbilder från gårdagens promenad så senare kommer nog lite bilder ;)

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0