Heart It

TRÅÅÅKIGT

2011-10-16 @ 17:53:23
Hej hopp!
Just nu sitter jag i soffan och spelar wprdfeud ska in i duschen lite senare och sen så blir det att öva lite på ett prov och lite andra läxor och sen blir det nog lite mer data eller telefon och sen blir det sängen så jag kanske är pigg imorgon jag vill nämligen inte vara hemma från skolan. Men jag tänker nog gå fast jag har ont i halsen i såna fall men jag orkar inte missa något och ligga efter så.. Men ja adda mig på wordfeud: Mandan14

Lite trista och fula frost bilder men orkar inte leta upp några andra :
Sä här ser lite utav pappas trädgård ut :)

KOMMENTERA
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

åh älskade wordfeud <3

2011-10-16 @ 19:49:09
URL: http://jessi91.spotlife.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0