Heart It

borta bra men hemma bäst ;)

2011-09-25 @ 19:18:45
Hej hopp! Alla läsare som förmodligen har saknat mig! :D
Nu är jag tillbaka i sverige igen :) helgen har varit riktigkt kulig! I fredags gjorde vi inte så mycket när vi hade kommit fram, Men vi tittade på Harry Potter 7:an del 1 fortfarande lika bra :D Och så somnade inte jag och Klara förren typ 1.. Men sen på lördag så åkte vi först till Nordby. Och sen så åkte vi hem och åt vofflor. Sen gick vi en tur på ungefär 2 timmar i skogen. Var riktigt härligt måste jag säga. Hade även kameran med mig så bilder kommer dyka upp när jag orkar lägga in dem. Men sen gick vi hem igen och så åt vi pizza och jag och Klara gick in på hennes rum lite och pratade och sånt. Senare tittade vi på Hitta Nemo :) Riktigt kuligt! :) Men Ja senare gick jag och Klara in i hennes rum igen och fortsatte med att prata och senare gick vi och la oss och sov och så. Men sen idag så hade vi gäster och ja vi gjorde egentligen inte så mycket, jag och Klara gick ut en sväng.. Sen åkte vi hem och nu är jag hemma och sitter och tittar på inspelat Fångarna på fortet.

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0