Heart It

God morgon!♥

2011-09-15 @ 08:32:37
Hej hopp!
Eller mer kanske god morgon då..
Jag vaknade vid 7 och kände att jag fortfarande mådde väligt illa och när jag reste på mig för att gå till toan så blev jag alldeles yr.. Men ja och nu har jag väldigt ont i halsen så det blir ju att vara hemma idag med tyvärr :( Jag vill inte missa Musiken! ♥Jag älskar verkligen musiken i skolan :) Men åh! måste man vara sjuk! :@ Men ja Klara är sjuk idag med men vi kan fortf. inte snacka.. Eller jo det kan vi via sms men vi kan tyvärr inte skypa eller msna :( För hon fortf. inte något internet :( Om jag hade varit dom så hade jag nog ringt typ varje dag så de hade blivit trötta på det och fixat det liksom ;) Men ja det e ju inte jag så.. Men jag önska att jag kunde kasta ner min internet dongel till henne men det går ju inte hon bor ju än bit bort :( Om hon ändå bodde här i samma hus precis i lägenheten bredvid eller över då hadedet varit lite lättare! ;) Men tyvärr så e det inte så nu så vi får ha det som det är ;)
Men ja nu ska jag kolla in alla bloggar jag följer på bloglovin, och kolla om de har några intressanta inlägg :) Vi hörs kära ni!
glöm inte att adda mig på wordfeud : Mandan14
Jag spelar bara så svenska! ;)


Foto: Jag -bild från igår-

KOMMENTERA
Postat av: mathilda

går in och önskar dig en toppen dag :)

2011-09-15 @ 11:06:06
URL: http://mathildamelin.devote.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0