Heart It

hade tänkt...

2011-09-01 @ 07:24:14
... att gå upp klockan åtta idag för vi börjar inte förrens halv tio :) Vi har nämligen inställd engelska nu på morgonen och så sen har vi spanska och då ska vi väll ha läxförhör .. Men ja jag hoppas Klara också kom ihåg det för jag sa till henne innan hon gick sa jag att jag gick fem över åtta men kom på att vi inte började halv nio förrens senare men jag smsa henne så jag hoppas hon vet att jag förmodligen inte går förrens fem över nio istället ;) Men ja jag kanske kan ringa. Men ja nu ska jag kolla lite annat och sen så ska jag äta lite tror jag och sen blir det att sminka sig och sen får vi se vad klockan är :)
Vi hörs kära ni! <3







tyvärr ingen bild idag ...


KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0