Heart It

Hem ljuva hem

2011-09-17 @ 15:49:30
Hej hopp!
Ja nu är jag hemma från Henån. Var riktigt kallt och så. Sen så hade jag även inte tid att blogga för jag tog bara en massa kort. Fick även uppgift att ta kort på laget :) Så nu kanske man e en super liten,liten,liten fotograf ;) Men ja just nu sitter jag och kollar igenom bilderna och så. Snart kanske det kommer upp någon bild här :) Ni ska allt få se någon i alla fall tänkte jag :)
Jag måste bara söga tt min syrra äger på att stå i mål! SAIS ville ha över henne till deras lag till och med ;P Riktigt stolt över henne! :D

Här är en bild jag tog innan de började :
va tycker ni ? själv tycker jag om den! riktigt nöjd faktiskt :)

KOMMENTERA
Postat av: Sophie "autophoto"

Har just nu en foto tävling på min blogg med temat "din bästa sommar bild" Vore jätte kul om du va med :D



Direkt länk: http://autophoto.blogg.se/2011/september/foto-tavling-din-basta-sommar-bild.html#comment

2011-09-17 @ 17:30:42
URL: http://autophoto.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0