Heart It

Idag är det ingen vanlig dag!

2011-09-21 @ 16:55:02
Hej hopp!
Idag är det ingen vanlig dag för idag är det matildas födelsedag! HURRA HURRA HURRA!! Grattis Syrran :)
Nu är du så gammal ungen! Snart tonåring! :D

Men min dag idag har väll vart som den brukar va så jag tror egentligen inte jag har något speciellt att skriva man jag kan skriva kortom skoldagen :D
Först och främst hade vi spanska och så jobbade vi i boken,läste och körde Caramba!
Och efter spanskan hade vi dubbeltimma, So och Matte, på So:n så pratade vi om betygskriterierna(igen) och gick igenom läx-förhöret, FIck G som typ alla andra fick förutem två som fick F och sen som fick C. Det var alltså en sak som man skulle göra i läxförhöret som ingen i klassan hade en aning om typ. Men ja och på Matten som jobbade vi vidare i boken och även så hade Lotta en genomgång om Upphöjda tal.
Och efter Matten så hade vi Lunch och så gick jag,Klara,Hue och Johanna och åt och sen så gick jag och Klara och köpte varsin kokosboll.
Och efter det så hade vi träslöjd och denna gången kom vi inte försent ;) Men jag gjorde ritning till hyllgrejen jag ska göra som ska sitta inne i min svarta hylla (med kvadrater i). Och så ska Roger (våran träslöjdslärare) fundera på vilket material som skulle passa till den. Så jag fick hoppa runt och snacka med andra tills lektionen var slut, måste erkänna att det e jag väldigt bra på!
Men efter det hade vi svenska och då pratade/skrev vi om Jan Björklund (vår skolminister). Och sen så hade vi elevens val, syslöjd för mig då och jag började på en stickad mössa. Den kommer bli rosa med en Svart,rosa,vit boll på :) Ni ska få se den när den e klar hade jag tänkt mig :)
Sen var slut på skoldagen ;)
Jag träffade mamma på vägen så vi gick tillsammans hem och nu så har syrran precis öppnat lite presenter, från mig fick hon ett mini-biljardbord som hon önskade sig :D Nöjd blev hon kan jag säga! :D Men ja nu så ska jag kolla lite fler saker. Sen kommer mormor och så ska vi kära gott och fira matilda mera :)

Kände att det blev ett väldigt lååångt inlägg men ibland är det väll ändå gott att ha  mycket att läsa, om man har tråkigt till exempel :)

Men ja nu ska jag allt avsluta detta inlägg :) Vi hörs kära ni! :D

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0