Heart It

JAG VILL SPELA PIANO!

2011-09-29 @ 16:00:20
Hej hopp!
Nu så har jag precis ätit och alldeles snart så ska jag och Klara gå hem till henne och så ska vi öva på låten :)
Men ja idag i skolan har det varit kul! Ja och först hade vi engelska, då såg vi på den där jävligt hemska filmen, JAG VILL INTE SE DEN! Men ja och sen så hade vi spanska och ja så övade vi inför provet. Och så hade vi svenska och då fick vi glass! :D och sen hade vi lunch och så hade vi gympa sen :) Och då körde vi Kinesiska Muren. Kul Kul! och så åt jag en macka efter det (om det nu är så intressant). Och så hade vi Matte-prov sen. Och så sen så hade vi Musik :D och då spelade vi blues gitarr, jag vill spela piano!
Men ni ska få se en bild jag tog i Norge här :

KOMMENTERA
Postat av: kajsa

fin bild!

2011-09-29 @ 19:53:10
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0