Heart It

Klaran kommer

2011-09-22 @ 12:56:00
Hej hopp!
Om en liten stund kommer Klaran :)
Undra va vi hittar på :) 
Men i alla fall så ska jag förmodligen med henne till hennes pappa i Norge imorgon :) Ska bli kul :D Ska förmodligen ha med mig någon kamera men kommer kanske inte ha med mig mobilen vill ej att det ska kosta mer än vad det redan gör, + att de är en del sms jag får per dag och det kommer kosta en del för mig ;)
Men jag ska kolla hur mycket det kostar och om det ej kostar särskilt mycket så tar jag nog förmodligen med mig den i alla fall :D Men jag är inte helt säker på att det kommer komma några inlägg det beror lite på om jag får tillgång till en data hos henne :) Men det borde jag nog få en gång i alla fall :D
Jag funderar på vilken kamera jag ska ha med mig... Antingen systemkameran... Eller Min lilla vattentäta.. Men den lillas batteri funkar typ aldrig och den tar inte så jätte bra bilder så komemr förmodligen att bli den stora om jag orakar bära med mig den ;) Hehe.. Vill helst ha med mig en kamera för att kunna få lite kort, Klara säger att det är väldigt fint där.
Men vi höres senare!

KOMMENTERA
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: tack för ditt stöd i tävlingen om onepiecen :D lägg gärna till min blogg på bloglovin för att inte missa när tävlingen drar igång ;)

2011-09-22 @ 15:34:10
URL: http://vadfanskajagheta.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0