Heart It

Konfirmation idag :)

2011-09-27 @ 20:03:40
Tjohooo!
Nu e jaghär och har lite tid att skriva. Idag har det varit skola först o främst men senare så kom Johanna med hem till mig och vi pratade och titta lite på tv innan vi skulle gå till konfirmationen :)
Men ja vi gick till konfirmationen som började kl. 17. Och så ja det var väll okay där :) Däremot kom Klara med fast hon inte trode det och nu kan jag inte få tag i henne så får väll säga det imorn antar jag ;) Men ja sen så efter gick jag hem och nu sitter jag i soffan och har precis ätit lite macka. Men ja jag måste träna på matten nu för vi har prov imorn så vi höres allesammans!

KOMMENTERA
Postat av: Hue

Hej Amanda!

Du hade en fråga för några veckor sen om hur man gör musen till ett hjärta till exempel. Här är sidan du kan hitta olika sorter som du kan välja:http://www.cursors-4u.com/cursor/2010/11/18/fruity-strawberry-heart.html . När du har valt en skrollar du ner där det finns en ''HTML Code'' och kopierar den och sen går du till design-kodmallar och klistrar in under ''<body>'' och sen sparar.

Hoppas det hjälper :)

2011-09-27 @ 20:31:34
URL: http://huesblogg.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0